Avortul – imagini necenzurate

Acum, că știm, ce alegem să facem?Întoarcem capul, prefăcându-ne că nu am văzut?Sprijină Pro-vita pentru a lupta contra avortului. Donează sau voluntariază sau spune altora despre noi.Toate imaginile (c) Narcis Virgiliu 2011

Iartă-ne

iartă-ne Doamne
pentru că nu Ți-am dat haine când ai fost gol
și nu ne-a păsat de Tine în spitale

pentru că Ți-am lăsat trupul fără apărare
să fie înjunghiat în închisorile noastre de carne
și nu Te-am auzit plângând de durere și teamă

pentru că am tăcut când ai fost dat afară
precum un străin de nimeni dorit
fără mormânt și fără existență legală

Hristoase embrionule iartă-ne
că nu Te-am primit în inimile noastre bolnave
pentru acestea și mai mari ca acestea: iartă-ne.

 

Sursă: Avortul – imagini necenzurate

Lasă un răspuns

