Ce se doreste cu aceasta campanie, împotriva Bisericii Ortodoxe Romane ?

Sf Cruce

E foarte interesat de urmarit pentru mine, atat ca om de comunicare, om de vanzari, dar si ca membru al Bisericii Ortodoxe, campania de comunicare impotriva Bisericii.
Mai intai a fost preotul pedofil ( adica slujitorul simplu, cel care intra direct in legatura cu oamenii) apoi episcopul homosexual (ierarhia la cel mai inalt nivel) si acum tânărul preot(modern , dar cu har) care face declaratii revelatoare.
S-a mers pe mai multe direcții:
-nu mai lasati copiii sa meargă la Biserica ca uite ce li se poate întâmpla, chiar si cei mai iubiti preoti pot fi niste monstri, pedofili, homosexuali si lacomi (deci asa sunt majoritatea);
-apoi a venit ierarhul, monahul-nu mai poti avea incredere in nimeni, daca si călugării fac din astea, cand ei ar trebui sa fie sfinti..hm;
-tanarul preot care renunta la preotie pentru ca nu mai suporta mizeria din sanul BOR, uite frate asta da om realist ca spune adevarul si ii demasca pe astia!
Campania de comunicare este foarte eficienta si simplă:
-cazuri concrete (care pot fi cat se poate de reale) generalizate asupra întregului cler;
-transferul de imagine de la unele persoane cu imagine publica pozitiva asupra luptei de imagine impotriva Bisericii Ortodoxe;
-dezvaluri SOC din partea unor preoti „din interior care au renuntat la preotie pentru ca erau sătui de mizeria din interior;
Totul se petrece cu dovezi, totul e imagine, pentru fiecare eveniment exista un filmulet, cu sau fara imagini „vizibile”.
La SNSPA, la Masterul de Comunicare Politică si MK Electoral am invatat ca trebuie mereu sa vedem care sunt interesele din spatele unei campanii de comunicare pentru a intelege mijloacele si fortele care o activeaza:
-BOR a fost pentru 20 de ani prima instituție in topul încrederii populatiei si asta nu era bine ca cea mai conservatoare instituie din tara sa fie pe primele locuri;
-BOR este singura institutie a poporului roman care in ultimii 28 de ani a construit constant, restul doar au distrus ori s-au distrus sau au fost distruse(si iarasi nu e era bine si asta pentru ca altii arătau foarte rau);
-BOR este singura institutie a poporului roman care creeaza comuniune in cadrul comunității si poate chiar modifica Constitutia si iarăși nu e bine;
Daca cele de mai sus au fost o mica parte pentru motivele începerii campaniei de comunicare impotriva Bisericii, mai jos sunt tipurile de public tina pe care campania doreste sa le atingă:
-crestintii ortodocși practicanți moderați -cu astfel de actiuni se doreste ca ei, dezamăgiți de BOR, sa nu mai iasa la votul pentru modificarea Constituției;
– conservatorii nereligiosi sau cei neinteresati de subiectul modificarii Constitutie , care ar fi venit la vot doar pentru ca sunt impotriva mișcării LGBT, acestia vor fi ori dezgustati de ce se intampla in Biserica si nu vor mai veni la vot ori se vor radicaliza si vor da un vot de blam Bisericii, initiatoarea referendumului;
-sutinatorii mișcării LGBT care se vor radicaliza si mai mult si se vor mobiliza intens pentru Referendumul de modificare a Constitutiei.
Ce se doreste :
1.Referendumul de modificare a Constituției sa nu fie validat prin lipsa numărului de participanti;
2. Distrugerea imaginii BOR, mai ales in randul tinerilor;
3. Laicizarea societatii romanesti pe modelul tarilor din centrul si din vestul Europei, sub aspectul atrocităților comise de „Oamenii Bisericii” (pedofilie si homosexualitate) si a luptei pentru drepturile minoritatilor sexuale.
(Da, este un paradox ca cei care sustin lupta LGBT fac campanie impotriva preoților homsexuali-dar asa este la razboi).
Indicii ajutătoare:
-toate aceste evenimente se desfășoară in cascada, cand crezi ca s-a estompat efectul primului apare al doilea si tot asa;
-toate filmuletele incriminatoare s-au petrecut cu mai multi ani in urma si totusi ele au fost scoase la iveală abia acum, unul dupa altul, si inca nu s-a terminat treaba;
Ce urmeaza : o mare campanie despre averile preotilor si ale ierahilor, din genul ” Spitale nu Catedrale! „. S-a pregatit terenul cu impozitarea activitatii Bisericilor.
Ce ar trebui sa faca si unii si altii:
-Biserica ar trebui sa iasa din paradigma majorității si sa actioneze exact ca o minoritare, doar asa poat strânge randurile. Comunicarea de pana acum incearca sa aplaneze conflictul, insa este una mediocră. „Capul la cutie” nu va functiona de data asta.
-Cei care orchestrează comunicarea impotriva Bisericii, chiar daca sunt disperați (din cauza timpului redus pe care il mai au la dispoziție )si desi au rezultate, ar trebui sa fie mai discreți, deja actiunile lor incep sa bată la ochi si lumea incepe sa isi dea seama de jocul de imagine.

Aceast tip de campanie, împotriva Bisericii Ortodoxe Romane nu este nou. Cu aceeași intensitate si virulența, dar mai greu si cu mijloace tehnice reduse, Extrema Stanga din Romania , incepand cu ani 1943 , a dus același tip de campanie atat impotriva ortodoxiei si a credincioșilor cat si asupra altor culte religioase.
Azi, tot Extrema Stanga, orchestreaza si aceste campanii. E foarte drept ca BOR le ofera si mijloacele cu care acestia sa actioneze.

Aceasta campanie este o mare oportunitate pentru Biserica Ortodoxă sa se vindece de toate bolile. Exact asa cum se intampla cand un organism lupta cu boala si virusurile si invinge, devenind mai puternic si imun.

Aaa…si am uitat ceva…e vorba, in mare parte despre bani, despre foarte multi bani, care ar putea ajunge in economie altfel, daca nu ar ajunge la Biserica. De la 2% din taxe care ar nu ar mai ajunge la Biserica ci la alte ONG , la banii dati pe lumânări si pana la sumele mari de bani care merg de la Buget catre Culte.

Cate campanii de comunicare pro LGBT nu s-ar face cu banii ăștia si cat de usor s-ar mai fura, fara a se construi nimic in urma…exact ca la Autostrăzi, Spitale si Panselute.”

Sorin Ciobanu

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: